Obavijesti Video Pretražite Navigacija
TEST

Je li Mégane GrandCoupé najljepša kompaktna limuzina?

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Pozitivan prvi dojam bio je neupitan, a sedmodnevni test je pokazao da se Renault nije morao izvlačiti na izgled

Ne bismo pogriješili kada bismo rekli da je Renault u segmentu kompaktnih limuzina kroz modele Mégane Sedan i Fluence, i prije imao vrlo snažne predstavnike, no od 2017. se usuđujemo reći da se nalazi u samom vrhu.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna TEST RABLJENOG Milanez koji se proizvodi u Torinu – može li to biti dobro? Slika nije dostupna TEST Plava pilula za svakodnevno dobro raspoloženje – Citroën C3

Prvi pokazatelj je ime modela koje u Europi glasi GrandCoupé. Vidljivo je da su Francuzi zavirili u poslovni model proizvođača luksuznih automobila, koji veliku pozornost pridaju detaljima kako bi se udaljili od konkurencije. Time se limuzinska verzija četvrte generacije Méganea od samog početka ističe.

Na otmjeno ime izvrsno se nadovezuje trenutna dizajnerska filozofija Renaulta.
GrandCoupé nosi prepoznatljive linije većeg Talismana – robusna prednja maska s velikim LED svjetlima u obliku slova C, kupeovske bočne crte i stražnja svjetla također izvedena u LED tehnologiji, koja posebno do izražaja dolaze po noći.

Nije bilo potrebno puno mozgati, recept je isproban, samo ga je trebalo ponovno primijeniti, što je i učinjeno. Bravo Renault!

U dizajnerskoj skladnosti limuzinskog Méganea valja istaknuti i jedan zanimljiv detalj. Gumirana tipka za otvaranje prtljažnika skrivena je u središtu Renaultovog znaka na stražnjem poklopcu. Koliko je odabir tog materijala dugoročno sretno rješenje ne možemo znati, no nama ne ulijeva stopostotno povjerenje, stoga preporučamo paket opreme Parkiranje (5000 kn) koji uključuje kameru za parking straga montiranu na mjesto navedene tipke.

Putnički prostor GrandCoupéa također je u odnosu na prethodnika podignut za ljestvicu više.  Na većini dijelova materijali su kvalitetniji i ugodniji na dodir, posebice upravljač i paneli vrata, a dobro se uklapaju i sjajni plastični detalji kao imitacija aluminija.

Prednja sjedala su fino profilirana, a kao osvježenje dolazi stražnja klupa koja nije kao kod mnogih drugih proizvođača „zanemarena“, već se sastoji od dva sjedeća mjesta s potpornjima za leđa i bedra.

Ipak, kupeovska linija krova je učinila svoje te navedeni komfor u potpunosti mogu iskusiti jedino osobe maksimalne visine od 185 cm. Na sredini je uzdignut sjedeći dio koji je namijenjen za petu osobu, no u stvarnosti može poslužiti isključivo za kraće relacije ili djecu.

Dotaknuvši se prostranosti, jedna od najvećih vrlina GrandCoupéa svakako je obujam prtljažnika koji se proteže od 503 pa sve do 987 l s preklopljenim stražnjim sjedalima. Za usporedbu, limuzinska izvedba Mazde3 ima 419, Toyota Corolla 452, a Opel Astra Sedan 460 l obujma.

GrandCoupé se može pohvaliti i elementima tehnologije posljednjeg datuma, točnije digitalnom pločom s instrumentima i ogromnim 8,7'' zaslonom osjetljivim na dodir s R-Link 2 sučeljem vrijednim 4.800 kuna. Korištenje svih funkcija, poput navigacije, audio sustava i bluetootha odvija se brzo i bez većih smetnji. Možda nije najbrži sustav na tržištu, no zadovoljava potrebe i nešto zahtjevnijih korisnika.

Ono što nam se ne sviđa jest dizajn R-Link 2 sustava, koji nam se u nekim slučajevima činio pomalo nepregledan, te nedostatak fizičke tipke za upravljanje jačinom rada klimatizacijskog uređaja. Renault je promišljeno izdvojio tipke za regulaciju topline, automatski način rada klime i u slučaju zamagljivanja stakala, usmjeravanje strujanja zraka prema vjetrobranskom staklu. Međutim, jačina strujanja zraka određuje se preko središnjeg zaslona, kojim u vožnji nije nimalo lako upravljati.

Za upravljačem limuzinskog Méganea osjećali smo se zadovoljavajuće, mogli bismo reći da je za ovu klasu automobila natprosječno vozljiv (u višem tempu korištenja), ali mu za peticu nedostaje osjećaja na upravljaču i preciznosti na mjenjaču.

Normalni režim rada obavlja bez mana, omjeri 6-stupanjskog mjenjača dobro su raspoređeni, a od strane nas mnogo puta opjevavani 1.5 dCi sa 110 KS, ponovno se pokazao najboljom opcijom. Štedljiv, uglađen i s 260 Nm okretnog momenta dostupnih ispod 2.000 o/min uvijek spreman za naglo ubrzanje, još uvijek stoji u top 3 motora svoje kategorije.

Renault je novim Méganeom zaradio različite pozitivne i negativne kritike.
U GrandCoupé verziji više je plusova, nego minusa – pozitivne točke su dizajn, motor, kvalitetniji materijali i prtljažnik, a nešto slabije su se iskazali razina završne obrade, nepreglednost R-Link 2 sustava i prostranost na stražnjim sjedalima.

Međutim, po nama najvažniji element, drugim riječima cijena, ponovno je zadovoljen jer ulazni dizelski model s 90 KS stoji pristupačnih 136.900 kuna, a odsada neće biti meta samo taksista i flota, već i manjih biznismena.

Tehnički podaci
Renault Mégane GrandCoupé 1.5 dCi Intens Energy

Motor: dizelski, četiri cilindra, turbo Obujam: 1.461 cm3 Snaga: 81 kW (110 KS) pri 4.000 o/min Najveći okretni moment: 260 Nm pri 1.750 o/min Pogon: na prednje kotače Mjenjač: šest stupanjski, ručni Spremnik goriva: 49 l Dimenzije: D/Š/V 4.632x1.814x1.443 mm Prtljažnik: 503-987 l Ubrzanje 0–100 km/h: 11,6 s Najveća brzina: 190 km/h Potrošnja: 5,9 l/100 km CO2: 95 g/km Cijena: 175.842 kn

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene