Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Jaguar otkrio XF Sportbrake

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Pred samo otvaranje ženevskog auto salona Jaguar nam je otkrio svoj XF Sportbrake, karavan koji potvrđuje svjetski proslavljenu Jaguarovu limuzinu sportskog karaktera uz novu razinu praktičnosti.

XF Sportbrake nova je inačica opsežno osvježene limuzine za modelsku godinu 2012 . s još izražajnijim izgledom usklađenim s perjanicom među modelima XJ-om.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Renault oduševio novim Espaceom Slika nije dostupna VW izbacio još jedan Golf – ovog puta kao Alltrack Crossover verziju

Jaguar XF Sportbrake je u cjelosti nov od B stupa prema otraga, s potpuno drukčijom estetikom koju mu je dala elegantna linija bočnog prozora naglašena detaljima visokog sjaja. Spoj oblika stražnjeg prostora, podignut središnji dio i linija krova karavana nametnuli su XF Sportbrake-u dinamičan stav i dojam širokih ramena.

Dizajnerski pristup koji je dao vanjski izgled XF Sportbrake-u postignut je u zajedničkom cilju ostvarivanja maksimalne praktičnosti. Produljena linija krova priuštila je putnicima na stražnjoj klupi dodatnih 48 mm prostora za glavu, a sjedala nude i mogućnost preklapanja 60:40 te integriranu kutiju za skije. Ručice za daljinsko preklapanje unutar prtljažnog otvora omogućuju da se sjedala jednostavno i brzo spreme čime se dobiva prostor volumena od 1675 litara.

Praktičnost prtljažnog prostora povećana je uključivanjem podnih nosača koji se brzo ugrađuju i skidaju, primjerice, mrežom ili pak šipkama pomoću kojih se može razdijeliti prostor. Veliki izbor dodatne opreme namijenjene XF Sportbrake-u omogućuje vlasnicima da povećaju svestranost još i više organizirajući ili povećavajući njegov kapacitet nosivosti. Stražnja vrata mogu se otvarati meko, s opcijom djelomičnog ili potpunog otvaranja i zatvaranja na struju.

XF Sportbrake ima istu novu tehnologiju tankih svjetala kao i limuzina, te novu uspravnu rešetku hladnjaka i točno određeni oblik poklopca motora čime postaje još prepoznatljiviji i pogledom u retrovizor. Sama svjetla imaju dvostruku tehnologiju koju čini HID xenon tehnologija svjetala i LED dnevna svjetla uobličena u izražajnom Jaguarovom J-Blade uzorku – nalik na takno slovo J .

Baš kao s eksterijerom, unutrašnjost XF-a unaprijeđena je na način da zadržava bit Jaguarova, stvarajući dojam sportskog luksuza uslijed najfinijih kombinacija premium kvalitete, materijala i ukomponirane intuitivne tehnologije.

Ekran na dodir smješten na središnjem dijelu nudi kontrolu navigacijskog sustava i čitav niz drugih funkcija, a gumb automatskog mjenjača u mat crnoj boji, ugodan je na dodir, dok je nježna plava fosforna boja prisutna svuda. Lak Aurora na većini svjetlih dijelova upotpunjen je aluminijskim i drvenim detaljima. Izražajnije oblikovana, prilično podebljana prednja sjedala uvedena na modelu 2012. nabacuju dinamički potencijal automobila i donose estetiku sportskih sjedala.

XF Sportbrake jasno izražava i praktičnu i sportsku stranu svojeg karaktera izborom pogonskih agregata. 2.2 litreni motor s četiri cilindra dolazi u kombinaciji s mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa i Jaguarovim inteligentnim stop-start sustavom. Jaguarov 3.0 litarski twin-turbo V6 motor dolazi u dvije inačice u XF Sportbrake model, a oba su uparena s istim mjenjačem koji ima osam stupnjeva prijenosa. Najjači model ‘S’ razvija 275 KS (202 kW) i 600 Nm momenta, čime zadovoljava sve prohtjeve entuzijastičnih vozača.

Svaka inačica XF Sportbrake-a kao dio standardne opreme ima samoregulirajući zračni ovjes straga koji je zamijenio opruge s limuzine. Ovaj sustav su razvili i prilagodili Jaguarovi inžinjeri za podvozje s namjerom da postignu isti linearni odziv i omoguće XF Sportbrak-u identične dinamičke atribute u smislu vožnje i upravljanja kao i kod limuzine, pa čak i kad je automobil natovaren do kraja.

Uz to, svi XF Sportbrake modeli dostupni su s Jaguarovim Adaptivnim Dinamičkim Sustavom koji neprestano prati ovjes, a zahvaljujući aktivnim amortizerima, mogu mijenjati položaj do 500 puta kako bi omogućili optimalnu stabilnosti i upravljanje bez ikakvog utjecaja na udobnost. Sustav omogućuje vozaču – jednim pritiskom na gumb – da mijenja parametre ovjesa i odziva motora kako bi se povećao stupanj interakcije.

Intuitivna upotreba tehnologije ogleda se kod XF Sportbrake-a i u opremi za sigurnost koja uključuje prilagodljiva prednja svjetla za maglu (Adaptive Front Lighting), koji usmjerava snop svjetla pod kutem, a inteligentna funkcija automatski regulira snop svjetla po jačini ovisno o situaciji. Prilagodljivi tempomat (Adaptive Cruise Control) omogućuje XF Sportbrake-u da prati vozila oko sebe s mogućnošću automatskog kočenja. U kombinciji s prilagodljivim tempomatom je i sistem inteligentnog kočenja u nuždi (Intelligent Emergency Brake) koji u slučaju potrebe naglog zaustavljanja, primjenjuje maksimalnu potrebnu silu kočenja.

Novi karavan dostupan je u dva vanjska dizajnerska paketa kojima dobiva još izražajniji izgled. Paket Aero (standard na modelu S) ima dublji prednji odbojnik, bočne pragove i s naglašenim stražnjim spojlerom dok paket Black (the Black Pack) umjesto svijetlog laka nudi sjajan crni lak usklađen sa sličnim aluminijskim kotačima čime se postižu nove, istančane i upadljive kombinacije boja.
 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene