VW je objavio niz fotografija i tehničkih podataka o novom proizvodnom Golf kabrioletu s performansnim sufiksom GTI kojeg smo mogli vidjeti u konceptualnoj formi na GTI susretu na austrijskom jezeru Wörthersee prošlog lipnja gdje mu je društvo pravio i Golf R Cabriolet.
Pročitajte i ovo
Ford Focus dobio novu njušku
Opel najavio najbržu cestovno legalnu Astru ikada (nove fotografije)
Novi kabriolet kombinacija je performansni i praktičnosti GTI hatchbacka u kabriolet karoserijskoj inačici za dodatan užitak u vožnji pogotovo u nadolazećim proljetnim i ljetnim mjesecima. Četvero ljudi tako će moći uživati u dinamičnom malom kabrioletu s mekim krovom kojime se električki upravlja, a isti se sklapa za tek 9.5 sekundi i to pri brzinama do 30 km/h.
Vizualno gledajući, Golf GTI Cabriolet nosi sve klasične dizajnerske crte GTI automobila dokaz čemu je prednja rešetka hladnjaka s crvenim detaljima i GTI oznakom na gornjem dijelu, dok prednji branik udomljuje duboko usađene usisnike zraka i izražajne vertikalno postavljene maglenke. Bočni pragovi dodatno su ojačani ne bi li pružili ovom vrućem kabrioletu širi i dobro usađen stav dok na stražnjem kraju ionako visoki estetski dojam zaokružuje posebno izrađeni stražnji difuzor koji je okružen kromiranim ispušnim cijevima sa svake strane.
LED osvjetljenje na prednjem i stražnjem kraju pobrinuti će se da novi Golf GTI kabriolet ne prođe nezapažen i u mraku. Uz dinamične linije, elegantno oblikovanu karoseriju i istaknute usisnike zraka na prednjem kraju automobila, za sportski dojam brinu i 17-inčni 'Monza' naplatci.
Ispod izoliranog i potpuno automatiziranog mekog krova nalaze se četiri pojedinačna sjedala presvučena u 'Jacara' presvlake od tkanine dok se kožne presvlake 'Vienna' nalaze na popisu dodatne opreme. Posebno rađen za ovaj model, GTI multifunkcionalan upravljač omotan je u kožu kao i ručna kočnica i predio oko ručice mjenjača koji su dodatno ukrašeni kontrastnim crvenim prošivima. Interijer je vizualno čist i jednostavan sa svim dodatcima koje danas već očekujemo u ovoj klasi automobila kao što je ekran u boji koji dominira središnjim grebenom.
Pod poklopcem motora skriva se isti 2.0-litreni četverocilindrični turbo motor koji se nalazi i u GTI hatchbacku a spomenuti agregat dolazi standardno uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem dok se kupci opcionalno mogu odlučiti i za 6-stupanjski DSG automatski mjenjač. Kompresijom potpomognut 2-litraš dostavlja ukupno 210 KS a za ubrzanje do stotke potrebno mu je 7.3 sekunde neovisno o tipu mjenjača (kod hatchbacka isto se ubrzanje postiže za 6.9 sekundi). Maksimalna brzina iznosi 240 km/h.
Maksimalan okretni moment od 280 Nm dostupan je u rasponu od niskih 1.700 o/min do 5.300 o/min. Na račun ovako širokog raspona okretaja, GTI je izvrstan automobil za svaki tip vožnje, čak i pri nižim okretajima i u višem stupnju prijenosa, rezerve okretnog momenta čine performanse GTI-a trenutačno dostupnima. Standardna EDS elektronička blokada diferencijala i XDS transverzalna blokada diferencijala osiguravaju da se snaga optimalno prenosi na površinu.
Sigurnost je na jednako visokom mjestu na popisu prioriteta za VW. GTI inačica dolazi s automatskom aktivacijom zaštitnih šipki u slučaju prevrtanja, prednjim i bočnim zračnim jastucima za glavu i trup te zračnim jastucima za koljena za vozača. Na račun toga, novi GTI kabriolet osvojio je 5 zvjezdica (96 posto) na Euro NCAP crash testu.
Iz VW-a kažu da će novi kabriolet biti spreman taman za otvorenje ljetne sezone, drugim riječima prodaju bi mogli očekivati već krajem lipnja. Što se tiče cijena, o tome će biti više informacija nakon službenog predstavljanja u Ženevi.