Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Više snage, manje kilograma

Ford razmatra lansiranje hardcore izvedbe modela Focus RS

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Prema navodima pojedinih izvora u Fordu razmišljaju o lansiranju hardcore verzije modela Focus RS koja bi se proizvela u limitiranoj seriji.

 

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Nova izvedba ST-a Ford predstavio osvježeni Focus ST Slika nije dostupna Mali crossover budućnosti Ford Vertrek koncept

Podsjetimo, Ford je posljednji Focus RS predstavio u prvoj polovici ove godine i čini se kako je pozitivnu reakciju tržišta ovaj proizvođač mislio uskoro nagraditi posebnom izvedbom koja će se moći pohvaliti s osjetnim smanjenjem mase, a možda i nešto većom snagom te drugim tehničkim unaprjeđenjima.

Točnije, očekuje se kako bi ovaj Focus RS, ako stvarno dobije zeleno svjetlo za proizvodnju, trebao biti barem 100-tinjak kilograma lakši od standardnog modela što će prije svega moći zahvaliti većoj upotrebi lakših materijala poput plastike ojačane ugljičnim vlaknima (CFRP),ugradnji carbon keramičkih kočnica, novih aluminijskih dijelova ovjesa, ogoljenom sportskom interijeru, nešto slabijoj zvučnoj izolaciji i sl.

Što se pak snage motora tiče upitno je hoće li tu biti kakvih promjena, no mišljenja samo kako ipak hoće. Naime, RS-ov 2,3-itreni turbobenzinski 4-cilindrični motor razvija snagu od 350 KS i najveći okretni moment od 440 Nm (overboost 470 Nm) što znači kako su se fordovi stručnjaci približili njegovom maksimumu.

No, za vjerovati je kako ima još malo prostora, barem za simboličko povećanje njegovih performansi kako bi se imitirana izvedba dodatno razlikovala i postala još poželjnija od standardnog RS-a.

Nadalje, ako do povećanja snage i ne dođe, nova bi verzija trebala dobiti elektronički nadzirani diferencijal s blokadom proklizavanja na prednjim kotačima, dok bi 6-stupanjski ručni mjenjač trebao biti zamijenjen s posebno prilagođenim i dorađenim automatskim mjenjačem s dvije spojke. Sve u svemu za ubrzanje do 100 km/h će mu vjerojatno trebati oko 4 sekunde.

Nadamo se kako ćemo uskoro znati više.

Više o automobilima potražite na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene