Svojim potentnim i učinkovitim motorom ukupne izlazne snage 305 KS, mjenjačem s polugama za prijenos brzina na upravljaču, sportskim ovjesom projektiranim za optimalnu raspodjelu mase automobila u omjeru 50:50 donoseći bolju upravljivost, te potpuno novim crvenim stilskim dodatcima, ovaj novi Challenger mokri je san svakog ljubitelja Dodgea.
Pročitajte i ovo
Održana 4. velika utrka ubrzanja – tko je ovaj put najbrži?
Volvo Sport P1900
Što kažete na ovaj prekrasan kabriolet iz 1956. godine?
''Novi Challenger Rallye Redline prožet je iskonskim elementima Dodge brenda i garantira još više uzbuđenja. Želeći pokazati poštovanje i zahvalnost našim najvjernijim obožavateljima, odlučili smo predstaviti novi model na proljetnom festivalu,'' kaže Reid Bigland, predsjednik i izvršni direktor Dodge brenda unutar Chrysler grupe.
Novi model temelji se na Dodge Challenger SXT Plus modelu, a Challenger Rallye Redline odiše još buntovnijim stavom i izražajnijim stilom od svog izvornika koji je također sam po sebi jedan od najpopularnijih performansnih coupea u SAD-u.
Dodge Challenger Rallye Redline poput irokeza po sredini poklopca motora nosi crvenu prugu koja se proteže između otvora za zrak na poklopcu motora, nastavlja preko krovišta i poklopca prtljažnika prema stražnjem kraju automobila. Dvije tanje trake u Redline Red boji prate glavnu crvenu liniju za još veći estetski dojam. Spojler na poklopcu prtljažnika u boji karoserije pak odaje performansni pedigree coupea.
Lukovi kotača do zadnjeg su milimetra ispunjeni novim 20-inčnim 'Pitch Black' naplatcima s crvenim rubom i unutarnjim prstenom a isti su omotani širim Firestone Firehawk performansnim 'all-season' pneumaticima dimenzija P245/45 R20 za još bolji kontakt s površinom a niži profil donosi poboljšanu preciznost upravljanja i savršenu prianjivost.
Novi Challenger Rallye Redline po prvi će puta u Challenger liniju uvesti mogućnost narudžbe grijanih prednjih sportskih sjedala u Radar Red koži. Dodge Challenger pritom je jedini model u svojoj pripadajućoj klasi koji udobno smješta pet osoba koje će se moći ugnijezditi u 'Dark Slate Gray' kožu.
Dodge Challenger Rallye Redline biti će dostupan u četiri boje karoserije, poimence Bright Silver Metallic, Tungsten Metallic, Bright White i Pitch Black boji.
Rallye Redline iteracija popularnog performansnog coupea donosi fantastične vozne karakteristike i uglađen rad, a 305 KS garantira aluminijski Pentastar V6 motor i posebno dorađen performansni ovjes.
Spomenuti 3.6-litreni Pentastar V6 motor zadužen za pogon Dodge Challengera dostavlja 305 KS koje samo čekaju da ih se oslobodi pri 6.350 o/min uz maksimalan okretni moment od 363 Nm pri 4.500 o/min. Preko 90 posto maksimalnog okretnog momenta dostupno je u rasponu od 1.800 do 6.400 o/min što omogućava izuzetno dobru upravljivost i odaziv.
Još dinamičnija vožnja moguća je na račun 5-stupanjskog automatskog mjenjača i pocinčanih poluga za mijenjanje brzina na upravljaču. Inspirirane trkaćim svijetom, iste pružaju izuzetno precizan osjećaj promjena brzina i k tome su ergonomski pozicionirane iza sportskog trokrakog upravljača za maksimalnu kontrolu.
Dodge je podigao uloge i u pogledu opremljenosti automobila pri čemu Dodge Challenger Rallye Redline model dolazi standardno opremljen Super Sport Group paketom opreme koji uključuje performansni ovjes s 42 posto čvršćim oprugama na prednjoj osovini i 22 posto čvršćim 'monotube' oprugama na stražnjoj osovini. Zamijenjene su i 'anti-roll' šipke koje su kod Rallye Redline modela koje svojim većim dimenzijama poboljšavaju vozne sposobnosti prilikom prolaženja kroz zavoje.
Uz performanse kakve garantira novi Dodge Challenger Rallye Redline, inženjeri su se morali pobrinuti da je i kočioni sustav dorastao zadatku. Tako su ugrađeni veći kočioni diskovi dimenzija 345 x 28mm.
Dodge Challenger Rallye Redline donosi i izuzetno visoku razinu i kvalitetu opremljenosti u unutrašnjosti automobila koja dolazi sa svakim Challenger SXT Plus modelom. Ista uključuje Uconnect hands-free telefon, šest Boston Acoustic zvučnika s 276-vatnim pojačalom, najkvalitetniju Nappa kožu na sjedalima, grijana prednja sjedala, SIRIUSXM satelitski radio s jednogodišnjom pretplatom, automatsku klimu, sjedala podesiva u 10 smjerova, tempomat, ESC sustav, Keyless Enter'n'go sustav i šest zračnih jastuka.
Za kraj, dodajemo da se novi Rallye Redline već može naručiti a u prodajne salone stiže u travnju pri maloprodajnoj cijeni od fenomenalnih 29.000 dolara (u Americi).