Obavijesti Video Pretražite Navigacija
743 KS & 900 Nm

Audi predstavio konceptni Prologue Allroad

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Audi je predstavio još jednu izvedbu modela Prologue, odnosno koncepta s kojim najavljuje daljnji smjer kretanja svog dizajna, a poglavito sljedeći A6.

 

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Novi styling za Gospodara prstenova Audi predstavio konceptni Prologue Slika nije dostupna Najava za A9 Nove skice audijevog koncepta Prologue

Podsjetimo, prvo smo upoznali Prologue coupe, potom Prologue Avant, a ovaj put je riječ o verziji Allroad koja će premijerno nastupiti za koji dan na šangajskom auto salonu.

Radi se dakle o 5,13 m dugačkoj izvedbi temeljenoj na karavanskom Avantu čija je podnica povišena za 77 mm te čiji je izgled zahvaljujući izraženijim lukovima blatobrana, pragovima i sl. nešto robusniji kako i priliči audijevim Allroad modelima.

Unutar prostrane putničke kabine se nalaze četiri zasebna sjedala, a putnicima na raspolaganju stoji napredni naprednim infotainment sustav s tri velika zaslona osjetljiva na dodir sprijeda te tri otraga, a tu je i digitalna instrumentna ploča.

Ovaj automobil pokreće hibridni pogonski sklop kombinirane snage od 540 kW, odnosno 743 KS te najvećeg okretnog momenta od 900 Nm. Konkretnije, čine ga 4,0-litreni TFSI bi-turbo benzinski te električni motor integriran u 8-stupanjski automatski tiptronic mjenjač.

Dakako, u cijeloj priči svakako valja spomenuti i napredni zračni ovjes, quattro sustav pogona na sva četiri kotača, kao i litij-ionske baterije (14,1 kWh) koje će mu omogućiti električnu autonomiju od oko 55 km i koje je moguće ponuditi putem klasične utičnice, kao i putem indukcije.

Tvornički podaci kažu kako bi ovaj model do 100 km/h trebao ubrzavati za svega 3,5 sekundi, dok bi mu se prosječna potrošnja trebala kretati oko pomalo nevjerojatnih 2,4 l/100 km, uz emisiju ugljičnog dioksida od 56 g/km. Takve je brojke možda i moguće ostvariti, no u određenim načinima vožnje te vjerojatno uz djelomičnu upotrebu isključivo električnog dijela pogona. Inače, riječ je o pogonskom sklopu kojega će koristiti i sljedeći Cayenne, kao i bentleyev SUV Bentayga.

Više o automobilima potražite na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene