Pročitajte i ovo
Privlačna i zabavna
[TEST] Mazda2 G90 Hazumi
Međunarodna prezentacija
[VOZILI SMO] Fiat 500 Facelift
PRIVEDEN JE
Pokušaj ubojstva kod Zagreba! Djevojka (21) hitno prebačena u bolnicu
zločin u njemačkoj
Užasan napad! Izbo mladu ženu i njezino četvero djece, najmlađe ima tri godine. Policija pokrenula veliku akciju
Donosi Provjereno
Što sve ovaj dječak može, ravno je čudu: "Život nam se u dvije minute okrenuo naglavačke, zaista je teško"
Cygnet je izronio kao koncept poznate britanske tvrtke koja ga je tom prilikom opisala kao 'Aston Martin rađen po mjeri za grad'.
Ono što je još važnije jest da će ovaj automobil odigrati ključnu ulogu u postizanju cilja tvrtke da smanji prosječnu emisiju štetnih plinova cjelokupne Aston Martinove linije, a sama tvrtka obećala je da pritom neće nimalo štedjeti na kvaliteti kod novog mališana.
Drugim riječima, izgleda da je Astonu dosadilo da njihovi vjerni kupci i ljubitelji sportskih automobila idu preko ceste u drugi salon kada trebaju kupiti mali automobil za gradsku vožnju. Sada će imati sve na istom mjestu.
A pritisak EU-a u obliku regulative koju je Europska Komisija donijela 2009. kojom (u kratkim crtama) svaki proizvođač automobila mora zadovoljiti prosjek emisije štetnih plinove cijele flote od 130 grama CO2 po prijeđenom kilometru – ne treba ni spominjati. Tko ne zadovolji standarde, mora plaćati penale.
Time je Aston Martin vrlo promišljenim korakom odgovorio na zahtjeve EU-a te istovremeno ostavio prostor za daljnju proizvodnju luksuznih oktanskih jurilica koje su srce, duša i osobnost ove britanske tvrtke.
Unatoč skromnim počecima, svaki Cygnet proći će kroz isti proces ručne izrade kao i njegova starija braća, s interijerom rađenim po mjeri umjesto standardne unutrašnjosti Toyotina iQ-a.
Dijelovi za automobil će najvjerojatnije biti proizvedeni u Toyotinoj tvornici u Japanu odakle će polu-sastavljen krenuti prema tvornici Gaydon gdje će Aston Martinovi tehničari mali Cygnet ručno sastaviti do kraja uz dodatak nekih neizostavnih Aston Martinovskih karakteristika, kao npr. stražnjih svjetala poput onih na DB 9, posebne haube i krila.
Mehanički dijelovi neće se mnogo razlikovati od klasičnih Toyotinih, dok će pod haubom ipak biti malo potentniji 4-cilindrični 1.33-litreni benzinski motor s 97 KS. Poput Toyote, u Aston Martinu su odlučili upariti motor sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
U ponudi je također i opcionalni CVT (continous variable transmission) automatski mjenjač. Što se tiče emisija ugljičnog dioksida, emisije CO2 malog Cygneta bit će 110 grama na kilometar (samo tri manje od iQ-a). K tome, Aston Martinov mališan imati će potrošnju od 4l/100km za razliku od Toyote iQ koja na 100 kilometara troši 4,2 litre.
U ponudi su tri konfiguracije malog Cygneta: 2+2 sjedala, 2+1 sjedalo s većim prtljažnikom i dvosjed koji nudi zaista velikodušni prtljažni kapacitet. Standardna oprema između ostalog uključuje sljedeće: satelitsku navigaciju, iPod sučelje i vrhunski audio sustav.
U unutrašnjosti su korišteni materijali poput ručno šivane kože, Alcantre i aluminija. Ono što bi se moglo posebno svidjeti kupcima jest da se automobil može kompletno individualizirati.
Aston Martin uključio je Cygnet u svoj program personalizacije čime mali koncept dolazi u neograničenom broju varijatni boja, tkanina i detalja kako u unutrašnjosti tako i u vanjskom izgledu. Cilj je bio da svaki vozač 'pravog' Astona može sjesti u Cygnet i krenuti u grad bez da primijeti razliku (barem što se tiče kvalitete unutrašnjosti).
Dodatne informacije što se tiče same cijene i točnih specifikacija Cygneta možemo očekivati krajem godine, iako već postoje neke indikacije da će se cijena kretati od 34.000 EUR (u Njemačkoj) – što je puno puno više od Toyote iQ.
Baš im je nekako teško bilo napraviti neki model S koji bi imao mali turbo motor s npr. 140-160 KS pa tako pomrsio račune Abarthu, Twingu RS i sličnima.