Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Dorada i elektrifikacija

AMG potvrdio kako V12 motor živi dalje

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Šef AMG-a Tobias Moers je izjavio kako proizvodnja i upotreba 6,0-litrenog V12 pogonskog stroja neće u dogledno vrijeme biti prekinuta, štoviše AMG planira temeljito doraditi te motore te ih prilagoditi hibridnim pogonima kako bi se zadovoljili sve stroži budući emisijski standardi.

 

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Produljeni GT Mercedes-AMG sprema konkurenta porscheovoj Panameri? Slika nije dostupna Downsizing se nastavlja Mercedes-Benz - 5.5 V8 bi-turbo izlazi iz ponude

Zbog prevelikih troškova AMG neće, kako su neki tvrdili, dodati četiri cilindra novorazvijenom bi-turbo V8 4.0 motoru, već će nastaviti s razvojem starog i dobro poznatog pogonskog stroja koji jednostavno ima premalu bazu kupaca da bi se mogli opravdati veliki troškovi, odnosno investicija u razvoj i proizvodnju novog motora.

Moers također tvrdi kako AMG za sada nema planove za proizvodnju tzv. hyper automobila s kojim bi konkurirao ferrarijevom LaFerrariju ili mclarenovom P1 jer "AMG još nije na razini za jedan takav potez, barem za sada". Novi AMG GT će u konačnici dobiti svoju hardcore izvedbu, no zasigurno neće biti dieselske, niti verzije s pogonom na sva četiri kotača.

Također, Moers je još jednom potvrdio kao će počevši s GT-om i modelom C63 svi AMG-ovi modeli biti prodavani pod imenom Mercedes-AMG, umjesto dosadašnjeg Mercedes-Benza, a potvrđeno je i kako će ubuduće svi motori za AMG-ove modele biti proizvedeni prema dosadašnjem principu "jedan čovjek - jedan motor".

Više o automobilima potražite na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene