Tema: Brend

Melania zaprijetila Slovencima (Foto: Dnevnik.hr) - 3 Nije oduševljena Melania Trump zaprijetila Slovencima

Ima svoju tortu, med i palačinke, ali Melania Trump nije oduševljena što je sve više proizvoda u njezinoj rodnoj Sevnici - ime dobilo po njoj. Da bi to spriječila, čak je angažirala i odvjetnike. S druge strane Sevničani poručuju - samo smo htjeli odati počast budućoj Prvoj dami.

Video Foto

Majice i bodiji Bok, ja sam...: Personalizirane majice i bodiji u idealnim bojama za bebe

Novi hrvatski brend Little Miss Puu izbacio je na tržište personalizirane odjevne predmete za sve uzraste, koji predstavljaju osobu koja ih nosi

Stranica: 2 |  1 2 > >>
  • Fotografija je uklonjena radi isteka prava korištenja Osnivač modnog carstva, porijeklom Hrvat, umro u 92. godini!

    Jedan od glavnih suosnivača talijanskog modnog brenda Missoni, Ottavio Missoni preminuo je u svom domu u Sumirago nel Varesottu.

    • Varese 09.05.2013 12:12
    • Autor: M.O.
    Video Foto
  • Fotografija je uklonjena radi isteka prava korištenja Istarski teran izbačen sa slovenskih polica: 'Potez slovenskih kolega nije fer'

    Nije samo prošek uzburkao vinsku scenu. Vino Teran posvađalo je hrvatske i slovenske vinare. Nakon što su se slovenski vinari požalili svom resornom ministru, ova istarska sorta povučena je s polica slovenskih trgovina. Slovenci ističu kako je ovo vino moguće dobiti samo na području Krasa. Istarski vinari, zgroženi su potezom slovenskih kolega.

    • Zagreb 17.04.2013 21:43
    • Autor: Vanja Margetić
  • Fotografija je uklonjena radi isteka prava korištenja Stručnjaci: Nemamo nijednu instituciju koja bi se bavila Hrvatskom kao brendom!

    Što jednu zemlju čini brendom? Mora promovirati svoju kulturu, privlačiti velik broj turista i biti poželjna za investicije. Sve to ima Švicarska koja je na svjetskoj listi zemalja brendova zasjela na prvo mjesto. Hrvatska se nalazi na 41., a iza sebe je ostavila susjedne zemlje.

    • Zagreb 30.10.2012 07:27
    • Autor: Ana Pejičić
  • Fotografija je uklonjena radi isteka prava korištenja Evo koje su zemlje najveći brendovi na svijetu!

    Čak i država može biti brend, a da bi ona to i postala mora promovirati svoju kulturu, privlačiti veliki broj ljudi koji je žele posjetiti i, naravno, mora biti poželjna svima onima koji žele investirati.

    • Zagreb 28.10.2012 14:54
    • Autor: S.V.
  • Fotografija je uklonjena radi isteka prava korištenja Chanel dostupan Hrvaticama već od 250kn!

    Chanel, Alexander McQueen, Lanvin, Miu Miu... Hrvatice će napokon dobiti priliku nositi ove i mnoge druge skupocjene brendove.

    • Zagreb 07.02.2012 14:40
    • Autor: S.K./VLM
  • Fotografija je uklonjena radi isteka prava korištenja 'Seksi haljinu najbolje je nositi bez donjeg rublja'

    Haljina, minica, ili pak hlače? Izbor dobitne silvestarske kombinacije stvarno nije lak pa mnoge žene do zadnjeg trenutka ne znaju što odjenuti za najluđu noć u godini.

    • Zagreb 30.12.2011 17:14
    • Autor: In Magazin
    Video
  • Fotografija je uklonjena radi isteka prava korištenja Otkrivena mračna tajna Victoria's Secreta

    Brend Victoria's Secret doista ima tajnu i to jednu prilično mračnu.

    • Zagreb 18.12.2011 10:43
    • Autor: D.K.
  • Fotografija je uklonjena radi isteka prava korištenja Posudio je hlače od slavne supruge. I majicu i šal…

    On je poznati britanski komičar čiji stil odjevanja je teško ne primjetiti. No, Brand nas uvijek zna razveseliti!

    • Los Angeles 01.08.2011 19:40
    • Autor: S.K.
  • Fotografija je uklonjena radi isteka prava korištenja Seksi i slatka Štrumfeta!

    Biti jedna od najvećih svjetskih pop zvijezda nije nimalo lako, a Katy Perry odlučila je progovoriti o tome što joj najviše smeta, kako podnosi teret slave i kako je bilo glumiti Štrumpfetu!

    • Zagreb 27.07.2011 11:40
    • Autor: S.K.
    Video
  • Fotografija je uklonjena radi isteka prava korištenja Mišljenje stručnjaka: 'Mala zemlja za veliki odmor' baš i nije najbolji slogan

    Lijepo vrijeme, vino, brodovi, sve su to vedute Hrvatske. Ali, da bi mala zemlja razvila svoju prepoznatljivost u svijetu, mora imati jasnu strategiju brendiranja. O tome kroz što bi se Hrvatska trebala predstavljati svijetu razgovarali smo s jednim od najvećih marketinških stručnjaka Johnom Deightonom s Harvardske poslovne škole. Njegov je odgovor pomalo iznenadjujući.

    • Zagreb 28.05.2011 22:05
    • Autor: Boris Mišević
Stranica: 2 |  1 2 > >>


DNEVNIK.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice DNEVNIK.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice DNEVNIK.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se