Osjeća se prevarenim

LJUTITI JACQUES HOUDEK Platio je previše novaca za takvo mučenje

showbuzz showbuzz Foto: DNEVNIK.hr

Jacques Houdek vjerojatno više neće putovati s našom aviokompanijom.

Jacques Houdek odlučio je suprugu odvesti u Rim i Vatikan. Putovali su našom aviokompanijom i to im je, kako on prepričava, bilo strašno iskustvo. Pjevač je morao više puta slijetati te iznova prolaziti kroz sigurnosne provjere. Zaključio je da je mala vjerojatnost da više putuje njihovim letovima.

Pogledaj i ovo Jacques Houdek Zasluženi odmor Jacques Houdek uživa na egzotičnoj destinaciji, pohvalio se i fotkama iz resorta u kojem boravi: "U raju sam..."

Njegovo nezadovoljstvo, koje je izrazio na Facebooku, prenosimo u cijelosti.

Za sve vas koji letite - upozorenje, ako letite "našom" Croatia Airlines kompanijom... Naoružajte se s jako puno strpljenja i budite spremni na neugodna iznenađenja. Naime, bez ikakve prethodne najave, na vašem internacionalnom, direktnom letu iz Zagreba prema vašoj odabranoj destinaciji (ili natrag) pojave se usputne postaje (Split, Dubrovnik)... Osim što niste imali pojma o tim stajanjima (kupili ste kartu bez postaja, nigdje ne piše da postoje stopovi) vi morate, iako niste stigli na svoje odredište - napustiti avion, uzeti sve svoje stvari, vratiti se autobusom do zgrade aerodroma, iznova proći sigurnosne provjere, pa onda laganom šetnjicom opet do čekaone i ponovnog boardinga na ISTI AVION kako biste sjeli u ISTO SJEDALO??????? Nikada u životu (a letim 15 godina na sve krajeve svijeta) nisam ovakvo nešto doživio. Oduvijek i svugdje je bilo tako da, ako postoje usputne postaje, ljudi koji trebaju napustiti avion izađu, a svi ostali ostaju u avionu, bez da se moraju maltretirati sa stvarima, ponovnim provjerama, itd... Ne razumijem zašto svi moraju van?!
Ljudi oko mene se isto čude, ništa im nije jasno - a onda naravno ja pitam (tko će drugi?) zašto je tome tako - pa se i svi odreda zaposlenici aviokompanije i aerodroma čudom čude i slažu samnom da je to čista glupost, dobijem informaciju da je to zbog čišćenja aviona, te da je zbog spajanja letova (rezanja troškova na način da se eto doslovno "u letu" skupljaju putnici)... Ma uglavnom - MUČENJE, za koje ste ustvari jako puno platili. Što je s ljudima koji se panično boje letenja (a znamo da ih je puno), koji na ovaj način imaju umjesto jednog uzlijetanja i slijetanja po dva? Ti ljudi da su znali da će to tako biti ne bi ni kupili takvu kartu. To se zove dovođenje u krivu vjeru. Što je s obiteljima s malom djecom kojima su ovakvi manevri stvarno prestrašni, ili s bolesnim ljudima? Poznati su CA po tome da su skupi, što bi bilo potpuno u redu da usluga opravdava cijenu karte, međutim daleko je jako od toga. Čitav je niz negativnih momenata koji proilaze iz ovakvog načina skupljanja putnika po lijepoj našoj, jer produljivanjem trajanja leta na duplo od očekivanog cijela se konstrukcija usluge urušava, bilo da je riječ o piću, hrani, pažnji... To ne vrijedi taj novac, vjerujte mi. Let iz Rima za Zagreb koji možda traje sat i pol, na ovaj način traje 3 sata, a normalni ljudi nemaju vremena da bi ga bacali u vjetar i maltretirali se na ovaj način. Mogli ste provesti najljepši mogući GO, na nekom predivnom putovanju o kojem ste maštali, za koje ste dugo štedjeli... Pa vam na kraju ovakav tretman pokvari cijeli doživljaj. A TO NIJE U REDU! Kaže jedna iskusna gospođa jučer meni - "Bravo da ste to sve pitali, nije to ok! Mi kad smo bili mladi stalno smo protestirali, a danas mladi sve olako puštaju i ne bore se"... E, baš tako. Kažu - šuti, nemoj, samo ćeš se zamjeriti... ZATO ŠTO ŠUTIMO, ZATO NAM TAKO I JE U ŽIVOTU!
Ljudi, upotrijebite jezik - kad treba pohvaliti, naravno, ali i onda kad treba ukazati da stvari ne štimaju! Pa makar to značilo da sami sebe stavljate u nezgodan položaj. Dakle... Kroejša erlajnz, nikakva Croatia Airlines. Ah! Kakva država - takva aviokompanija... Ali eto, ne mogu nažalost rezolutno reći da s njima više nikada ne letim, njihov monopol je činjenica. No mogu im u svakom trenutku reći što mislim i pritom ih pogledati u oči jer znam da sam u pravu. Osim što sam čovjek, ljudsko biće koje zaslužuje biti i ima pravo izraziti svoje mišljenje, ja sam korisnik njihove usluge - kupac, a na ovaj način se osjećam prevarenim.

SVI ČITAJU OVO

Povezane teme

Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima.

Prati showbuzz.hr na DNEVNIK.hr aplikaciji. Preuzmi odmah!

Omogući obavijesti i budi uvijek u toku

IMAMO JOŠ NA OVU TEMU
Još vijesti
na instagramu POSJETI NAS
Pretraži

Omogući obavijesti
i budi uvijek u toku

Obavijesti uključene