''BUDI JAKA''

Iva Balaban i Pantene pomažu u izradi vlasulja za oboljele mališane!

showbuzz showbuzz DNEVNIK.hr

Iva Balaban zaštitno je lice Pantene kampanje putem koje će se pomoći djeci oboljeloj od malignih bolesti da dobiju vlasulje od prirodne kose.

Pogledaj i ovo Ella Dvornik (Foto: Instagram) Prepoznajete li ju? Ella Dvornik i nekada je bila brineta, no danas u tom izdanju izgleda zanosnije no ikad

Iva Balaban i Pantene pomažu u izradi vlasulja za oboljele mališane!

dm-drogerie markt i marka Pantene ponovno zajednički provode kampanju ''Budi jaka'' uz podršku zaštitnog lica kampanje Ive Balaban. Kampanjom se želi djeci oboljeloj od malignih bolesti pomoći u dobivanju vlasulje od prirodne kose. Cilj kampanje je vratiti djeci samopouzdanje i podržati ih u najvažnijoj borbi.

''Rezanje dijela kose simbolična je gesta kojom želim pozvati sve koji se mogu uključiti da kampanju ''Budi jaka'' podrže kupnjom proizvoda Pantene u trgovinama dm-a. Ovo je najmanje što možemo učiniti kako bismo djeci pružili podršku. Lijepa i snažna kosa važna je svima nama, a djeci će vratiti barem dio samopouzdanja potrebnog da hrabro nastave svoju svakodnevnu borbu s teškim okolnostima koje su ih zadesile.'' 

 

Kako bismo im vratili snagu i samopouzdanje ponovno vas pozivamo da nam se pridružite u humanitarnoj kampanji ''Budi jaka''. I ove godine za svaki kupljeni proizvod u dm-u, Pantene će donirati sredstva udruzi Kosa ljubavi u fond za izradu vlasulja od prirodne kose. Time i vi možete sudjelovati u ohrabrivanju i uveseljavanju ovih mališana! Do sada u Hrvatskoj nisu bile dostupne vlasulje od prirodne kose prilagođene djeci. Vlasulje od umjetnih materijala često kod djece izložene agresivnom liječenju izazivaju dodatne poteškoće poput iritacije kože. A zbog cijene koja se kreće oko pet tisuća, mnogim je roditeljima vlasulja od prirodne kose velik trošak. U cjelokupnoj dosadašnjoj akciji prikupljeno je čak 12.000 kom repova kose. 20 vlasulja je napravljeno i donirano. Trenutno se još 30 djece nalazi na listi čekanja za izradu vlasulje od prirodne kose. Svoju novu i drugačiju frizuru iščekuju s nestrpljenjem.

Tvrtka Procter&Gamble i ovom kampanjom potvrđuje svoju predanost društveno odgovornim projektima u sredinama u kojima je prisutna. Pantene u SAD-u provodi sličnu kampanju u kojoj se izrađuju vlasulje od prirodne kose za žene oboljele od malignih bolesti, a kampanju je podržala i mlada glumica i pjevačica Selena Gomez.

Više detalja o kampanji možete pronaći na dm stranici:

www.dm-drogeriemarkt.hr/budijaka
 

SVI ČITAJU OVO

Povezane teme

Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima.

Prati showbuzz.hr na DNEVNIK.hr aplikaciji. Preuzmi odmah!

Omogući obavijesti i budi uvijek u toku

IMAMO JOŠ NA OVU TEMU
Još vijesti
na instagramu POSJETI NAS
Pretraži

Omogući obavijesti
i budi uvijek u toku

Obavijesti uključene