Najpametne zvijezde

Slavni su, bogati i uspješni - I SVI REDOM IMAJU DOKTORATE!

showbuzz showbuzz DNEVNIK.hr

Znate li vi koliko je obrazovan Brian May ili glumac Keon Jeong, poznatiji kao Leslie iz 'Mamurluka'?

Među slavnim ličnostima ima i onih koji su iznimno obrazovani. Donosimo vam kremu svjetskog showbizza, barem kada je o inteligenciji riječ.

Pogledaj i ovo Bill Cosby U lošem je stanju Bill Cosby prvi put u javnosti nakon dvije godine od izlaska iz zatvora, za pomoć je trebao kolegu, a vidljivo je i koliko je onemoćao

Brian May - Britanski glazbenik, tekstopisac i producent, najpoznatiji kao gitarist kultnog benda 'Queen', inače ima i doktorat iz astrofizike. Studirao je matematiku i fiziku u Londonu, a potom je trideset godina pripremao doktorat. Doktoriao je 2007. godine. Pet godina proveo je i kao predavač na jednom sveučulištu u Liverpoolu.

Ovo će vas iznenaditi: Kanye dobio počasni doktorat!

Bill Cosby - Glumac i komičar, posljednje vrijeme prozivan zbog zlostavljanja žena. Vjerovali mu ili ne, jedno je činjenica. Cosby ima doktorat iz pedagogije. Za ovaj doktorat je učio, dobio je i devet počasnih.

Shaquille O’Neal - Legendarni košarkaš odustao je svojedobno od studija zbog košarke. No, čim se ukazala prilika, vratio se u školu i 2012. dobio doktorat iz pedagogije. Želio bi nastaviti studiranje prava.

Od glumačke zvijezde do počasnog doktorata: Ben ima sve!

Ken Jeong - Znate ga kao blesavog Leslieja iz 'Mamruluka', no Jeong je zapravo fizičar - i doktor medicine. Prije filma, bavio se neko vrijeme medicinom te je radio kao doktor. Njegova supruga Tran Ho također je doktorica, a uvjerila ga je da se iskuša u glumi.

Dexter Holland - Zvijezda hit benda 'The Offspring', inače ima doktorat iz molekularne biologije. U svojoj srednjoj školi bio je uvjerljivo najbolji u matematici. Kada je otkrio uzbudljiv svijet punk rocka, neko vrijeme zapustio je školovanje. No, nije ni to trajalo zauvijek, pa Dexter ima doktorat iz molekularne biologije i bavi se virusima.

DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook