Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Rovinj: Završen Weekend Media Festival

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
O tome kakva je budućnost medija u regiji te kakve su promjene u komunikacijskoj industriji raspravljalo se i drugog, posljednjeg dana na tribinama prvoga Weekend Media Festivala u Rovinju na kojem su sudjelovali mnogi medijski stručnjaci iz svijeta i regije.

Stručnjaci su i danas objasnili da se mijenja način korištenja interneta, čemu se oglašivači moraju prilagoditi.

Pročitajte i ovo Dani komunikacija u Rovinju - 1 Nagrade se dijele u 5 kategorija Počeli su Dani komunikacija, Rovinj je u sljedeća tri dana središte svijeta za sve u industriji komunikacija Zeleno more u Rovinju Službeno objašnjenje Neobičan prizor uznemirio građane: More je totalno pozelenjelo, doznajemo o čemu je riječ

>> Počeo Weekend Media Festival 

Bilo je govora i o sve većoj gledanosti televizije, ali i ulozi javnih medija u kreiranju javnog mišljenja.

Najviše zanimanja drugog dana Weekend Media Festivala izazvala je tema o TV produkciji u regiji, a zbog poznatih glumaca i producenata Branka Đurića Đure iz Slovenije, Dragana Bjelogrlića iz Srbije te Nebojše Tarabe iz Hrvatske, Adrisova koncertna dvorana bila je premala da primi sve zainteresirane.

Tom prigodom sva su trojica producenata istaknula da se zajedničkim snagama u regiji mogu ostvariti kvalitetni i gledani projekti.

Problem je, dodali su, u vlasnicima televizija koje ostvaruju znatnu dobit, a teško odvajaju novac za proizvodnju kvalitetnih serija.

Po riječima trojice producenata, tržište bi trebale definirati javne televizije koje imaju najviše novca i obvezu proizvoditi najviše domaćeg programa, koji je i najgledaniji.

Zanimanje medijskih stručnjaka izazvala su istraživanja najvećih hrvatskih novinskih kuća Styrije i EPH o budućnosti tiskanih medija. U vezi s tim istraživanjem, Ozana Jurković i Petar Pavić mnoštvom su podataka i kretanjima u svijetu pokazali da multimedijalno okruženje ne smanjuje zanimanje za tiskovine.

Kako se večeras čulo, istraživanjima je, naime, utvrđeno da se i u novinama i u multimedijskim izdanjima najbolje prodaju "ekskluzive" te da novi mediji samo pojačavaju zanimanje za tiskovine.

"Nije daleko trenutak kada će se i Styria i EPH pojaviti i u video-medijima", istaknuto je večeras u Rovinju.

Inače, i drugog su dana Festivala predstavljeni novi mediji. Tako je Pavel Mucha iz češkoga Centruma izlagao o internetu kao poslu budućnosti, a Petar Pavić je govorio i o modelima zarade na manjim internetskim tržištima kakvo je hrvatsko.

Festival u Rovinju završen je izlaganjem Bojana Mušćeta iz T-HT-a o suvremenoj video-produkciji.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene