Christopher Enright, glavni tehnolog u tvrtki IconNicholson, rekao je da bi postavljanje takvih ogledala u robne kuće omogućilo ženama da zajedno odlaze u kupnju - virtualno.
'Vaša mama ili prijateljica mogla bi biti, recimo, u Parizu, dok vi u New Yorku isprobavate novu suknju i želite čuti njezino mišljenje',
rekao je Enright.
Interaktivno ogledalo također omogućuje da osoba od koje se traži mišljenje svoj savjet odmah i pošalje SMS porukom.
Takav inovativni pothvat mogao bi spasiti i mnoge muškarce koji ne vole višesatno šetanje po trgovinama sa svojim partnericama.
Najčitanije
-
Anketa Dnevnika Nove TV
Hrvati otkrili što misle o potezu Baby Lasagne: Pogledajte rezultate glasanja u Dnevniku Nove TV
-
Pat-pozicija
Nema vozača, nema prijevoza: Ukinute stotine polazišta, nude 1600 eura plaće, ali nitko se ne javlja
-
Živahno u visokom domu
UŽIVO Plenković predstavlja novu Vladu: Jedno se dosad u povijesti Sabora nije dogodilo