Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Digitalna transformacija prijevoza

Na Zagreb Connect stiže najbolji hrvatski startup u ranoj fazi razvoja

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
U Vollo tražilici nalazi se preko 70 tisuća linija i 2,2 milijuna kombinacija za putovanje autobusom.

Zagreb Connect u suradnji s Hrvatskom mrežom poslovnih anđela CRANE postaje dio najveće europske konferencije poslovnih anđela EBAN Winter University 2016. koja se 29. i 30. studenog po prvi puta održava u Hrvatskoj. Konferencija donosi pregled najnovijih trendova na domaćoj i inozemnoj start up sceni koje će prezentirati ugledni poduzetnici i poslovni anđeli te brojni stručnjaci iz industrije visokih tehnologija. Zagreb Connect pitch natjecanje omogućuje najboljim timovima predstavljanje poslovnim anđelima i investitorima, a Dnevnik.hr predstavit će timove iz Hrvatske.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna EBAN Winter University 2016. Nova TV nagradila startupovce koji su osmislili inovativni način tiskanja na tekstil Slika nije dostupna EBAN WINTER UNIVERSITY 2016. Luka Abrus: "Glavni problem svake mlade firme su ljudi i izlaz na globalno tržište"

Put jednog startupa od ideje do njene realizacije može biti jako dug, težak i neizvjestan, no većina poduzetnika slaže se kako je za uspjeh potrebna vizija, upornost i odlučnost. Vizija i želja Marka Jukića prilikom pokretanja startupa i online servisa za pretragu, usporedbu i kupnju autobusnih karata Vollo bila je zauzimanje liderske pozicije u regiji za putovanja, odnosno stvoriti virtualno mjesto na kojem će korisnici moći planirati svoje putovanje, kupiti prijevozne karte i ostale usluge vezane uz putovanja te pročitati zanimljive savjete na lifestyle blogu.

NOVA TV medijski je partner najveće konferencije poslovnih anđela u Europi - EBAN Winter University 2016. koja se 29. i 30. studenog održava u Zagrebu. Prema pažnji koju je Vollo privukao i nagradama koje je osvojio na startup natjecanjima, jasno je kako su Marko i njegov tim na odličnom putu prema ispunjenju svoje vizije. Naime, u protekla dva mjeseca Vollo je nominiran među najboljih 100 startupa srednjoistočne i južne Europe na Startup Istanbul Challengeu, ušao je u top 13 startupa na Catch pitch izazovu u Beogradu, a na CESA (Central European Startup Awards) startup natjecanju Vollo je proglašen najboljim hrvatskim startupom u ranoj fazi razvoja. 'Ova nagrada za najbolji early stage startup daje nam još više motiva da još brže i jače radimo na onome što smo krenuli – digitalnoj transformaciji prijevoza', komentirao je Marko Jukić ovo priznanje koje su dobila na CESA-i. Također, kroz predakceleracijski programa StartUp Factory Zagreb Vollo je dobio investiciju te koristi mentorsku podršku, kao i uredski prostor Tehnološkog parka Zagreb, a ovaj startup odabran je među dvadeset finalista Zagreb Connecta i EBAN Winter University konferencije koja se krajem mjeseca održava u Zagrebu.

Osim što korisnicima omogućuje pretraživanje autobusnih linija, njihovu usporedbu te kupovinu karata, Vollo donosi i neke dodatne informacije o samim autobusima poput podrške za WiFi u autobusu, strujnim utičnicama i slično. U Vollo tražilici nalazi se preko 70 tisuća linija i 2,2 milijuna kombinacija za putovanje autobusom, a osim Hrvatske, ovaj online servis do sada je povezao preko dvadeset zemalja Europe s preko 150 prijevoznika iz čitave EU, a uskoro planiraju širenje i bolju povezanost sa zemljama iz regije s kojima su već u pregovorima, odnosno s nekima su već dogovorili suradnju.

Na pitanje kako prijevoznici gledaju na Vollo i digitalnu transformaciju prijevoza, jer danas u Hrvatskoj i dalje većina ljudi karte kupuje na kolodvorima, Jukić kaže da na digitalizaciju gledaju pozitivno te su do sada potpisali ugovore o suradnji i zastupanju s oko 80 posto prijevoznika. Kao glavne razloge ovakvom 'otvaranju' tehnologiji Jukić izdvaja pojačanu konkurenciju iz EU, slobodnije tržište te sve veći broj turista koji su navikli karte za prijevozna sredstva kupovati online.

Što se planova za budućnost tiče, Jukić je za Dnevnik.hr rekao: 'Pored buseva, naporno radimo u povezivanju željezničke, brodske, ali i avio mreže te u omogućavanju nekih dodatnih vrijednosti za putnike poput informacija o gradu, znamenitostima koje može posjetiti te nekim zabavnim i rekreativnim zanimljivostima u destinaciji'.

Dakle, Vollo se ne želi orijentirati samo na Hrvatsku i regiju, odnosno samo na pretraživanje autobusnih linija, već su njihovi planovi puno veći i širi, a u budućnosti turisti bi, zahvaljujući njihovom servisu, na jednom mjestu mogli rezervirati i platiti avionski prijevoz iz polazne destinacije do Zagreba, autobusnu kartu od Zagreba do Splita te kartu za brod za Hvar. Također, na istoj stranici saznat će sve što ih zanima o Hrvatskoj, koja mjesta treba posjetiti, gdje su najbolji restorani, klubovi za noćne izlaske i slično.



 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene