'Ovo je dokaz'

FOTO: NASA-ina fotografija o kojoj pričaju teoretičari zavjere

Teoretičari zavjere u seriji fotografija koje je objavila NASA vide dokaz za svoje tvrdnje da nismo sami u svemiru.

Teoretičari zavjere dobili su, tvrde, novu potvrdu tvrdnje da nismo sami u svemiru. Riječ je o novom setu slika Marsa koje je objavila NASA, a na kojima se, tvrde teoretičari, vidi figura nalik čovjeku na Roveru Curiosity koji istražuje crveni planet.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Čudne stijene Nije samo žlica - na Marsu je cijeli pribor za jelo: Vidite li ga i vi? Slika nije dostupna Pogledajte video 'NASA sve zataškava. Snimljen je NLO koji napušta Zemlju'

Na slikama je, prema tvrdnjama teoretičara, sjena čovjeka koji, čini se, popravlja Rover. Vjerojatno muški lik ne nosi kacigu i vidi se njegova razbarušena kosa. Također, na leđima ima spremnik zraka, a odijelo mu pokriva većinu tijela.

VIDEO Prizor povratka za kojeg mnogi ne bi imali hrabrosti!

Nakon što su se pojavile, slike su zaludile teoretičare od kojih neki tvrde da se radi o dokazu kako postoji život na Marsu. Znanstvenici pak tvrde da su sjene plod mašte teoretičara.