Tanker vrijedan 45 milijuna dolara gradio se godinu dana. Nakon dugo vremena, veselje u Brodotrogiru.
Iako je bilo teško radnici su brzo shvatili što im gradnja tankera znači. 'Preživljavanje, opstanak. Opstanak, znači, na tržištu', kaže radnik Nenad Kamberi.
Škveru je do privatizacije u travnju prošle godine prijetio krah. Mada ni nakon toga za mnoge nije išlo glatko. 'Kad je došlo do privatizacije, bilo je 1200 radnika. Od toga je otpušteno, ne otpušteno, sa naknadama i tako dalje, 350. Znači, ali sad smo s tih 850 narasli preko 1000', kaže Danko Končar.
Potpisan ugovor o prodaji Brodotrogira!
Nove narudžbe stižu, pa kreće i gradnja novog tankera. U Brodotrogiru, kao i u ostalim brodogradilištima, premijer Milanović vidi pozitivan smjer.
'Ovo je brod na kojem će investitor i brodar zaraditi. E, to je nova stvar. Mi već 30 godina, otkad sam ja bio dječak i slušao velike priče o velikim brodovima, slušamo istovremeno i priču koliko se novaca izgubilo. Brodogradnja je u istočnoj Europi, onime što uvjetno nazivamo istočna Europa, nakon ulaska u Europsku Uniju je ustvari propala. Hrvatska se drži', rekao je premijer Milanović.
A držat će se jedino ako se bude gradilo i plovilo.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook
-
Organizacija rada
Danima se stvaraju velike gužve: Spavaju pred policijom, a svi žele samo jedno
-
Prekršajni nalog
FOTO Albanac pokušao prošvercati gotovinu u Hrvatsku: Pogledajte gdje su carinici pronašli buntove novčanica
-
Proljeće na pauzi
VIDEO Nevrijeme pogodilo Istru, grom zapalio kuću. U Gorskom kotaru pao snijeg