Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Hibridni katapult!

[TEST] Mercedes-Benz CT 350 e Avantgarde

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Nasuprot uobičajene priču o hibridnim automobilima u kojoj neprekidno moramo paziti na potrošnju pokušavajući je približiti nedostižnim tvorničkim vrijednostima, postoje i automobili koji, zamislite, pružaju vrhunske performanse. Bez odlaska u Maranello, jedan doista sposoban hibrid isprobali smo u obliku C klase koja nas je počastila s čak 600 Nm.

 

Pročitajte i ovo Policijska potjera u Zagrebu - 2 Filmska potjera Djevojčica je jurila Mercedesom i izazvala kaos u gradu: Policija objavila tko će odgovarati Slika nije dostupna INSIDER Imperija uzvraća udarac – detaljni popis Mercedes-Benz modela do 2020. godine

Hibridni su automobili postali svakodnevnica i danas praktički svaki veći proizvođač u svom programu ima barem nekoliko takvim sklopom pokretanih modela. No, u cijeloj toj električno-termičkoj priči postoje i dva smjera: jedan posvećen isključivo ostvarivanju što niže potrošnje te onaj namijenjen automobilima višeg cjenovnog razreda koji, pored umjerenije "žeđi" donosi i napredne performanse. Upravo takav hibridni pogonski sklop zatekli smo u testiranom Mercedes-Benzu CT 350 e, modelu koji je premijeru imao početkom ove godine te je po prvi puta dostupan u jednom karavanu.

S obzirom da Mercedes-Benz ne "priča" pretjerano glasno o svojim tehnologijama (nerijetko otkrivamo da neko "napredno tehničko rješenje iz nove generacije tog i tog automobila" Mercedes već ionako odavno ima u svom programu), nema mnogo onih koji znaju da proizvođač iz Stuttgart-Untertürkheima u svom portfelju do 2017. planira imati čak deset hibridnih modela. Konkretnije, riječ je o plug-in hibridima koji pod novom nomenklaturom marke sada nose oznaku "e" te hibridima oznake "h".

Domaći zastupnik u svojoj ponudi tako ima plug-in i hibridne modele u C klasi (350 e), E klasi (300 BlueTEC), S klasi (400 h) te SUV modelima GLC (350 e) i GLE (500 e). Cijena karavana C klase 350 e, koja podrazumijeva 2-litreni benzinski motor snage od 211 KS i električni koji raspolaže s 82 KS na našem tržištu iznosi 407.671 kn, dok je za automobil opremljen poput testiranog potrebno izdvojiti 538.939 kn, odnosno 70.654 Eura. Ovdje je bitno i napomenuti kako u navedenim cijenama nisu uračunati poticaji Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost...

Cijeli članak pročitajte na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene